khawab nama khwab main Bait Almamoor Dekhna

khawab nama khwab main Bait Almamoor Dekhna

khawab nama khwab main Bait Almamoor Dekhna

khawab nama khwab main Bait Almamoor Dekhnabait-almamoor2

 Khwab Ki Tabeer Bait Almamoor Dekhne

Bait almamoor

 Khwab Ki Tabeer Bait almamoor khanah kabah ke upr 4 chothe asman par ek makan hey or wahan frishte haj krte hain

Hazrat ibne sereen  rahmat allah alie ne farmaya hey ke ager koi shaks khwab main dekhe ke bait almamoor main gaya hey to dalleel hey ke logon ke darmiyan illm or amanat ke saath zaher hoga or bait ullah shareef ka haj krega or dushmanon se mahfooz rahega.

or ager bait almamoor ko zameen pr dekhe to dalleel hey aalem or aadil badshah ka masaib hoga or ager dekhe ke bait al mamoor main ghr banaya hey ya us main suya hey ke us ki maot kareeb agai hey agar koi shakhs khwab me bait al mamoor k gird khud ko tawaf karta dekhe to bhi yahi tabeer he k wo duniya se rukhsat hoga agar kisi ne khwab me bait al mamoor ko masjid samjha aor namaz parhi to daleel he uski muraaden duaaen puri hongi

hazrat ibraahim karmani ne farmaya khwab me  dekhe k zameen se bait al mamoor tak raah khula he to daleel he us saal bahut se log hajj o umrah karen ge agar dekhe k bait al mamoor saja hua he aor farishte uska tawaf kar rahe hen daleel he k ulmaa aor ehl e deen intizaam se honge aor izzat aor martbaa paayen ge

Khwabon Ki Tabeer

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔