Khawab Nama Khwab Main Batwah Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Batwah Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Batwah Dekhna

khwab main theli ki tabeer insani baddn hai

.(1) kissi ne us ko khali dekha to us ke malik ki maot ki daleel hai.

(2) ager kisi ne apne qamar main batwa dekha  to aesa illm hasil hone ki daleel hai jis se apni zindgi main faaida uthaye ga.

(3) ager us batwe main khary darham hain to wo illm sahhii ki daleel hai ager wo darham totey howe hon to wo illm ki hifazat krega or uska mahtaaj hoga.(4) baz ne kaha hai ke theli apne malik ka razz hai .chonacha ager wo theli phat gai to uska razz zahir hoga.

khwab ki tabeer khwab me batwa dekhna
4 baaz tabeer biyan karne walon ne kaha he k batwa apne maalik ka raaz he agar wo theli yani batwa phatt gya he to uska raaz zaahir hoga.
5 agar kisi ne khwab me dekha k uski theli yani batwa phatt gya he us me maujud chizen gir gai hen to batwe ki tabeer uska badan he aor us me maal ki tabeer uski rooh he ye khwab uski maot par dalallat karta he.
6 agar koi apne batwe me deemak dekhe to daleel he uski maot hogi jaisa k hazrat sulemaan allehe salam ki maot par jinno ko itlaa hui thi batwa insaan par dalallat karta he aor kabhi batwa maalik k liye faaide ki daleel he.

Khawab Nama Khwab Main Batwah Dekhnabatwah2-2

Batwah

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔